środa, 14 stycznia 2015

2. Nowosci makijazowe na Wiosne 2015

Nadchodzi to co tygryski lubia najbardziej czyli WIOSNA... A co z nia idzie nowe limitowanki.
Poszperalam w internecie zeby obejrzec najnowsze kolekcje na wiosne 2015. Wiekszosc firm postawila na neutralne/pastelowe kolorki czyli wyglada na to ze dalej te same trendy beda krolowac. Akurat nie przeszkadza mi to szczegolnie bo lubie tego typu makijaz i najlepiej sie w nim czuje.


Na pierwszy ogien idzie Dior. Spodobaly mi sie 2 rzeczy. Po pierwsze paletka Kingdom of Colors ktora sklada sie z eyelinera, 3 cieni, 2 highlighterow, rozu i 2 blyszczykow. Nie mam jeszcze paletki takiej wszystko w jednym, plus podobaja mi sie zestawienie kolorystyczne... No moze oprocz rozu bo ten wyglada dosyc yyyy intensywnie. Za intensywnie dla mnie. Zreszta, same zobaczcie:





Nastepna rzecza ktora mnie zaciekawila sa kredki.... Jako ze moja kredka z MACA niedlugo dokona zgonu,  to czas najwyzszy kupic cos nowego. Te od Diora podobaja mi sie kolorystycznie przede wszystkim, nie mialam nigdy kredek od nich, wiec nie wiem jak z trwaloscia i wydajnoscia... Podobaja mi sie 3 kolory: 039 Pearly Silver, 099 Smoky Black i 289 Smoky Blue.




Kolejna rzecza jaka wpadla mi w oczko (i nie tylko mi), jest roz z kolekcji Parisienne od Chanel Camelia Rose. Sliczny zgaszony roz, uwielbiam takie kolory. I te kwiatuszki, CUDO. Jesli kupie ten roz, to az zal go bedzie uzywac.







Jesli jestesmy w temacie rozy to zainteroswal mnie roz YSL, ktory ma sliczny odcien delikatnego rozu... Plus opakowanie jest przecudowne :)



Dodatkowo spodobaly mi sie nowe kolorki dodane do serii Rouge Volupté Shine. Ogolnie to pomadki z tej serii chodza za mna od dluzszego czasu wiec byc moze sie skusze :)



Przechodzimy do kolejnej marki, i wracamy do rozow.. Firma Guerlain postanowila zmienic troche ich slynne meteorki. W tej edycji limitowanej metorki sa rozem do policzkow, a nie pudrem. Zgodnie z opisem w Meteorites Perles de Blush mamy 3 kuleczki: te fuksjowe maja nadac naturalny kolor policzkow, w kolorze szampana maja oswietlic kosci policzkowe a rozowe maja ozywic odcien skory... Hmm zobaczymy jak sie beda prezentowac na skorze. Co jedynie mi sie nie podoba ze widze ze firma Guerlain dalej postanawia odchudzac biedne kuleczki. Moje limitowane z 2013 maja 53gramy, a te maja 13 gram.  Ciekawe co bedzie za dwa lata... Beda mialy 5 gramow, ew. beda sprzedawac puste pudelka? :P Fajnie gdyby cena zostala odchudzona 4 razy... Ale niestety tak dobrze nie ma :P





Jedna z moich ulubionych firm jest firma NARS, wiec z ciekawoscia sprawdzilam co oferuja na wiosne 2015. I przyznam sie ze troche mnie zawiedli... Np. paletka NARSissist Dual-Intensity Eyeshadow, ktora zawiera 8 neutralnych cieni. Czyli w sumie nic nowego, rynek jest zasypany paletami neutralnych cieni. Podobnie ma sie sprawa z paletka z rozem, bronzerem i blyszczykiem...  Mam Lagune, roze srednio mi sie podobaja wiec raczej na mojej liscie zakupow nie znajdzie sie ta paletka.








To by bylo na tyle tego dobrego ;) Popatrzylam jeszcze na oferte paru innych marek (Estee Lauder, Lancome, Clarins, Tarte) ale nic nie skusilo mnie... Najczesciej powod byl taki ze mam juz bardzo podobne kolory cieni/pomadek/kredek wiec nie potrzeba mi wiecej tego samego.


8 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda pięknie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z Nars, ale ta paletka cieni z granatem bardo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest, szkoda ze mam duzo takich cieni juz :) A co Nars to szkoda ze nie ma go w Pl, bo maja swietne produkty. Ale patrzac ze UD wszedl na polski rynek, sadze ze Nars tez bedzie u nas dostepny niebawem :)

      Usuń
  3. cudna kolekcja <333333
    czekają mnie teraz dużezakupy :) czas na odświeżenie nie tylko szafy,ale też i kosmetyczki :)
    dzięklujękochana za podsunięcie pomysłów :)
    pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milych zakupow :) Zdecydowanie lubie pomysl odswiezania kosmetyczki :) Pozdrawiam rowniez :)

      Usuń
  4. Ja z chęcią wypróbowałabym szminki z YSL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak, juz samo opakowanie jest boskie!

      Usuń