poniedziałek, 19 stycznia 2015

3. TAG: Ile warta jest Twoja twarz?

Tag podpatrzylam u Anii z http://potejstronielustra.blogspot.com/ Widzialam go tez wczesniej na youtube. Lubie ogladac u innych dziewczyn co uzywaja do codziennego makijazu wiec postanowilam sie dolaczyc :)



Wiadomo i liczba produktow zmienia sie w zaleznosci od mojego nastroju/ilosci czasu jaka moge poswiecic na codzienny makijaz. Pomijam pare produktow np. podklad bo jako ze moja cera jest bez zaczerwienien/tradziku/przebarwien nie widze potrzeby uzywania go na chwile obecna... Na wielkie wyjscia nakladam BB cream, ale nie uzywam go na codzien, dlatego nie ma go tutaj zamieszczonego.

Korektor z NYX HD Photogenic Concealer - bardzo lubie ten korektor, jest super pod okolice oczu. Moj jest w odcieniu CW02 Clair i kupilam go za kolo 5$. (Nie jestem pewna ile kosztuje on w Douglasie w Pl)

Nastepna rzecza jest Mac Studio Finish Concealer - b. ciezki ale tez mega kryjacy korektor. Uzywam go najczesciej w minimalnych ilosciach pod oczami jesli sie nie wyspie, duzo osob uwaza go za ciezki, ale u mnie sie sprawdza... Kosztuje 19$ badz 77 PLN w Douglas




Puder Prisme Libre z Givenchy - uzywam go zeby utrwalic korektor. Kupilam w Sephorze w grudniu na promocji -25%... Regularna cena to 239 PLN.




Paletka Full Exposure z firmy Smashbox. Uwielbiam ja do dziennego makijazu - moge zrobic ladny neutralny makijaz plus uzywam jednego cienia do wypelnienia brwi. Cena 225 PLN.


Baza pod cienie z Too Faced Insurance... To dla mnie must bo cienie normalnie trzymaja mi sie na powiekach max. 2hr. Dorwalam ja na ebay za bodajrze 12 dolarow, cena regularna to 20$. W Pl wydaje mi sie ze jest niedostepna...




Roz z MAC Powder Blush w odcieniu Dame wykonczenie Satin.. Uwielbiam, swietny dla bladych karnacji, ciezko z nim przesadzic. 96 PLN



Mascara z Yves Rocher Mascara Longeur 360. Niezly produkt, ale chyba nie kupie ponownie. 49 PLN.


Jesli chodzi o pomadki to obecnie czesto uzywam Lovelorn z MAC (86 PLN) lub Dior Rouge w odcieniu Pink Songe (145 PLN). Tej drugiej wam nie pokaze bo jest zostala zlamana przeze mnie i nie wyglada reprezentacyjnie :P


I od czasu do czasu uzywam meteorkow Perles du Paradis z Guerlain. Nie ma jej juz w polskich sephorach ale w amerykanskiej sephorze kosztuje 70$.

Dobrnelismy do konca... Wlasnie podliczylam wszystko i cena jest troche wysoka, bowiem oscyluje w granicach 770-1100 PLN, w zaleznosci czego uzyje.  Zaznacze ze uzywalam do podliczenia cen regularnych ktore sa w Sephorach/Douglasach, jednak wiekszosc rzeczy kupilam troszke taniej bo wiekszosc zostala zakupiona w Kanadzie, niektore udalo mi sie znalezc na ebay jak baze z Too Faced czy paletke Full Exposure, niektore jak puder z Givenchy kupilam na poswiatecznej promocji w Sephorze. Wiec podejrzewam ze zaplacilam za wszystko okolo 600-700 PLN (czuje ze musze to dodac ;))





11 komentarzy:

  1. Myślę, że u mnie bardzo podobnie by wyglądała końcowa suma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dobrze ze nie jestem sama :) Szczerze mowiac to troche mnie zaskoczyla koncowa kwota, myslalam ze bedzie troszke mniej... :)

      Usuń
  2. Same świetne produkty, więc końcowa suma w ogóle mnie nie dziwi :) W sumie jakbym u siebie też dodała meteorytki to wyszłoby nam bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, nie wiedzialam czy je dodac czy nie... Ale czesto ich uzywam wiec dlatego postanowilam o nich wspomniec :)

      Usuń
  3. Super produkty! Ja też używam paletkę Full Exposure do wypełniania brwi ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no dla mnie ten kolorek obok czarnego jest IDEALNY do wypelniania brwi :)

      Usuń
    2. Używam dokładnie tego samego :D hahahah i tego jaśniejszego obok :P

      Usuń
    3. Haha, no te kolory sa naprawde super do brwi, nie wiem czy Smashbox z takim namierzeniem te kolorki wybral ale jestem im wdzieczna :P

      Usuń
    4. Pewnie nie, ale dobrze wyszło :D

      Usuń
  4. Mam dokladnie ta sama szminke MACa, cudowny odcien :)
    Bardzo przyjemna gromadka u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak, bardzo fajny kolor na dzien :)

      Usuń