środa, 4 lutego 2015

6. Pędzel wachlarzowy nr 1254 Deluxe Fan Brush z Ecotools

O pedzlach z Ecotools slyszalam wiele dobrego.  I mimo ze czesto gesto zachwyty nad jakims produktem nie sa do konca uzasadnione i mozna sie rozczarowac, to w tym przypadku faktycznie uwazam ze wszystkie pochwaly dla pedzli z Ecotools sa 100% nalezne im.

Potrzebowalam pedzel ktory bedzie mi sluzyl do precyzyjnego nakladania broznera, wiec moj wybor padl na Fan Brush. Stwierdzilam ze nawet jesli mi nie przypadnie do gustu, to przezyje to, bo cena nie jest wysoka. 

Wlosie jest wykonane z wlokien syntetycznych, ja osobiscie tylko takie kupuje bo nie wyobrazam sobie uzywania tych wykonanych z naturlanego wlosia. Wlosie tego pedzelka jest mega mieciutkie, dobrze utrzymuje ksztalt i nie wychodzi z trzonka (poki co :)).
Trzonek jest wkonany z bambusa,jest bardzo lekki i porzadnie wykonany. 




Pomijajac samo wykonanie pedzla, to uwielbiam go za wielofunkcyjnosc. Oryginalnie mial byc tylko do konturowania, ale swietnie tez spawdza sie do rozswietlenia jak i dobrze naklada puder sypki. 






Przyznam sie szczerze ze jestem pod duzym wrazeniem. Oczekiwalam produktu sredniego, jako ze nie mozna sie za duzo spodziewac po drogeryjnym pedzlu, a naprawde jestem milo zaskoczona. Uwazam ze pedzle Ecotools spokojnie moga konkurowac z tymi wysokopolkowymi typu Bobbi Brown czy Sisley.

Sadze ze moja kolekcja pedzli wkrotce znowu sie powiekszy, bo mam teraz ochote wyprobowac innych pedzli z tej firmy np. pedzla do rozu i tych do oczu :)

9 komentarzy:

  1. Co tam pędzel... PALETA z drugiego planu całkowicie skradła moją uwagę xD A tak serio to całkiem przyjemny jest ten pędzel, moja znajoma go ma i bardzo go sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj paleta jest boska, nie wiesz jak ja kombinowalam zeby ja dostac, bo to jest limitowanka z narsa, a ja sie obudzilam ze ja chce miec jak jej juz nie bylo w sklepach :P
    A ten pedzel jest fajniutki, posiadasz jakies pedzelki z Ecotools? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na bardzo miły i puchaty. Lubię takie :) Zresztą ogólnie jestem pędzlowym maniakiem i mam pędzlowego fisia misia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ja tez, zawsze witam z radoscia kolejny pedzel do rodzinki :D Jest bardzo milusi, uwielbiam go w dotyku :D

      Usuń
    2. No to możemy sobie podać łapkę :D Fajne pędzlaki są fajne :D

      Usuń
  4. Mam ten pedzel :) Kupilam go sobie w grudniu, gdy bylam w Polsce. Bardzo jestem z iego zadowolona, wlasnie za to, ze jest tak wrzechstronny. Najczesciej uzywam go do brazera, do konturowania. Kupilam tez jeszcze drugi z Ecotools, do rozu. Z tego drugiego rowniez jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dobrze wiedziec, bo bede sie zanosic na kupno tego do rozu tez :)

      Usuń
  5. Zawsze wydawało mi się ,że ten fan jest po prostu zbyt gruby. Ale jesteś kolejną osobą, która go chwali. Ja mam jeszcze ochotę na flat topa z EcoTools.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, wiem chyba o co Ci chodzi - inne marki maja o wiele ciensze fan brushes, ale ten nie jest za gruby, mozna nim uzyskac ladne 'cienkie' konturowanie, a po to go w sumie kupilam wiec jestem zadowolona :)

      Usuń