niedziela, 8 lutego 2015

7. Guerlain Rouge Automatique nr 168

Hej dziewczyny,

Dzisiaj gwiazda postu bedzie pomadka Rouge Automatique. Musze sie przyznac ze mam mega slabosc do firmy Guerlain i do jakichkolwiek pomadek rowniez wiec ta recenzja nie bedzie moze 100% obiektywna, wybaczcie :)




Jesli chodzi o opakowanie... Cudo :) Zlote, piekne opakowanie. Nie rysuje sie, jest w stanie perfektcyjnym odkad ja mam :) Kolejny plus ze zamkniecie... Pomadke otwiera sie i zamyka za pomoca 'suwaczka', ja uwielbiam takie bajery, nic na to nie poradze :)



Pomadka jest delikatnie perfumowana. Guerlain opisuje ten zapach jako vanilla 'floriental' i chyba ja nie bede nic wiecej dodawac bo uwazam ze to swietny opis tego zapachu :) Zapach jest bardzo nikly, czuc go tylko przy aplikacji.





Kolor ktory ja wybralam to nr 168 'L’Heure Bleue' ktory jest pieknym odcieniem zurawinowej czerwieni. Ma podtony niebieskie wiec jest to kolor idealny dla mnie.  Nie ma w sobie zadnych drobinek <ktorych ja nie znosze> Ma delikatny zlotawy polysk.





Producent obiecuje nam nawilzajaca i dlugotrwala pomadke. Jak jest w rzeczywistosci? Faktycznie pomadka ma przyjemna kremowa formule, naklada sie latwo na usta. Jesli chodzi o dlugotrawlosc u mnie trzymala sie kolo 3-4 godzin ale tylko dlatego ze poszlam jesc ;) Na stronie Temptalia pisze ze utrzymuje sie 6 godzin, sadze ze bez jedzenia i picia to ta pomadka moze tyle trzymac sie na ustach.
Absolutnie nie przesusza ust, nie 'czuc' jej na ustach jak niektorych pomadek.

Jednym slowem: uwielbiam ta pomadke, na liscie mam teraz do wyprobowania pomadke Rouge G de Guerlain, zastanawiam sie tylko nad kolorem :)




24 komentarze:

  1. piękny odcień i bardzo ładne wykończenie :) przyznam szczerze, że nawet nie wiedziałam, że pomadeczki G mają takie nietypowe wysuwanie :)) zawsze bardziej meteorytki moje oczy przyciągały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, chyba Guerlain jest najbardziej znany z metoerkow i perfum :) Ale produkty na usta maja naprawde fajne :)

      Usuń
  2. Czerwień to nie mój kolor, ale na Tobie prezentuje się zjawiskowo, szczególnie przy tak pięknych ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, tez podoba mi sie efekt na ustach :)

      Usuń
  3. Piękna ta pomadka, w moim typie, chociaż ja z czerwieniami średnio żyję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie dlugo nie moglam przekonac do czerwieni, dopoki nie znalazlam odpowiednich do swojej cery czyli takich z niebieskim podtonem :)

      Usuń
  4. Pięknie się prezentuje na ustach, sama stawiam jedynie na bardzo delikatne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja glownie tez stawiam na delikatne kolorki, ale czasami mozna poszalec :)

      Usuń
  5. Z Guerlain nie miałam jeszcze pomadki. Muszę to koniecznie nadrobić. Jedna mi się podobała z kolekcji limitowanej, ale miała taką cenę, że aż się kolana pode mną ugięły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak Guerlain jest jedna z tych marek ktora sie 'ceni'.. Ale produkty do ust maja naprawde ok, raczej nie slyszalam ze jakies kiepskiej pomadce od nich...

      Usuń
  6. Kolor bardzo mi się podoba, fajny pomysł z takim suwakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Nie widzialam nigdzie takiego bajeru z suwakiem jak u Guerlain :)

      Usuń
  7. Kolor jest śliczny, ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jak go zobaczylam to wiedzialam ze moj ci on :D

      Usuń
  8. Przepiękna! Kocham takie odcienie, choć nie na sobie! Podziwiam zawsze z zazdrością na innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, dla mnie to jest najciemniejszy odcien na jaki sobie pozwole, juz kolory typu ciemno bordo/fiolety tez podziwiam u innych dziewczyn :D

      Usuń
    2. Do mocnych ust czasem trzeba dojrzeć. Wszystko przed nami :D

      Usuń
  9. Piękny kolor! Obecnie jakoś mi się poprzestawiało i wolę delikatesy na ustach, ale u Ciebie prezentuje się bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja zazywczaj tez ide w jakies delikatne kolorki, ale czerwien tez bardzo lubie :)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie odcienie :) piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń