piątek, 13 lutego 2015

8. Miss Dior Le Parfum

Hej Kochane,

Dzis przychodze do Was z recenzja perfum. Wiem, ze na slowa 'Miss Dior' wszyscy glownie pomysla o slodko-kwiatowowym zapachu Miss Dior Cherie, jednak klucz jest w nazwie i Miss Dior Le Parfum o ktorym jest dzisiejszy post, to zupelnie inny zapach niz jego mlodsza siostra.




'Nosem', ktory stworzyl ten zapach jest François Demachy, odpowiedzialny za wiele innych zapachow marki Dior, miedzy innymi Miss Dior Blooming Bouquet czy tez nowa wersje Miss Dior Cherie z 2011.

Kompozycja ta zawiera mocno skoncentrowane nuty zapachowe mandarynki (nuta glowy) rozy tureckiej, rozy bulgarskiej (nuty serca) paczuli, zywicy bursztynowej i wanilli (nuty bazy).


Jesli porownamy ten sklad ze skladem Miss Dior Cherie, to na pierwszy rzut oka widzimy ze Miss Dior Le Parfum nie posiada nut truskawki i jasminu, przez co traci na delikatnej kwiatowej woni, charakterystycznej dla Miss Dior Cherie.





Jesli chodzi o opakowanie, to jest utrzymane w tym samym modelu, co reszta zapachow z tej lini. Prosta przezroczysta butelka, zakonczona mala kokardka. Ja uwielbiam ta buteleczke i wg mnie pieknie prezentuje sie na toaletce z innymi zapachami.




Jesli chodzi o najwazniejsza kwestie, czyli zapach... Nie umiem dobrze opisywac zapachow. Wiec wybaczcie mi :) Ale dla mnie, jest to niezwykle elegancki, kobiecy, slodki, ciezki (ale nie przytlaczajacy) zapach, jest wielowymiarowy i zmienia sie w ciagu dnia.
Miss Dior Le Parfum to dorosla, pewna siebie, starsza siostra Miss Dior Cherie, ktora zalozyla wysokie szpilki i czerwona pomadke i zdobywa swiat... Wyrafinowana, odwazna kobieta sukcesu... Ot, wlasnie taka mam wizje gdy waham tych perfum.

Zarowno trwalosc jak i intensywnosc perfum sa bardzo duze, przez co duzo dziewczyn woli nosic te perfumy na wieczor. Ja nosze je i na codzien, jak i na wieczor, ale ja chyba jako z nielicznych osob nie uznaje sztywnych podzialow perfum/pomadek na pory roku czy ten dzien/noc :)

Zawsze lubie czytac opinie innych osob o danym zapachu na stronie Fragrantica. Interesuje mnie bardzo jak to mozliwe jest ze jeden zapach moze wzbudzac skrajne emocje :)
I wlasnie jest tak w tym przypadku. Duzo dziewczyn jest bardzo 'rozczarowane' tym zapachem, myslac ze to kolejne perfumy w stylu Miss Dior Cherie, pisza ze jest to za ciezki, za slodki zapach...
Jest takze grupka osob, ktorym myla sie zapachy z serii Miss Dior i opisuja je jako 'delikatne i kwiatowe' myslac ze Cherie i Le Pafrum to jest to samo :)
Ale te perfumy ma tez grupe fanow, ktorzy doceniaja ich trwalosc, niespotykane polaczenie nut zapachowych i elegancje.

Gdy nosze je na sobie, uslyszalam duzo komplementow, raczej nie przypominam sobie zeby ktos krzywil sie jadac ze mna w windzie czy uciekal gdy mnie spotkal :) Wydaje mi sie ze osoby ktore nie lubia tego zapachu, po prostu powachalo go prosto z butelki i zrazilo sie intensywnym zapachem... Ten zapach na skorze to zupelnie inna bajka, jest o wiele bardziej delikatny niz gdy powachamy go prosto z flakonu.



Ja osobscie jestem fanka wszystkich (a przynajmniej tych ktore mialam okazje poznac) zapachow z tej linii. Fakt, Miss Dior Le Parfum rozni sie bardzo od pozostalych zapachow tej linii, ale mnie to nie rozczarowuje, nie potrzebuje kolejnego klona Cherie w swojej kolekcji :)

Uwielbiam np. Miss Dior Blooming Bouquet ale jego trwalosc jest smieszna w porownaniu do trwalosci Le Parfum, ktore trzymaja sie caly dzien na mnie, a nastepnego dnia potrafie wyczuc je na ubraniach.

Kolejny plus tych perfum, to to ze nie sa tak popularne jak inne jego siostry Miss Dior. Szczerze mowiac to nie spotkalam nigdy innej dziewczyny noszacej ten zapach, natomiast mam wrazenie ze Miss Dior Cherie to jeden z najbardziej popularnych zapachow ostatnich lat.




Mam nadzieje ze dotrwalyscie do konca tej recenzji, nie moglam jej niestety skrocic bo uwielbiam perfumy, a takze dyskutowac o nich :)

Dajcie znak czy znacie ten zapach i co o nim myslicie. A moze inne perfumy z linii Miss Dior sa Waszymi faworytami? :)

Jesli jestescie fankami kobiecych, slodkich ale takze eleganckich i trwalych zapachow, polecam zapoznanie sie z nimi w perfumerii :)



37 komentarzy:

  1. Ja mam Miss Dior Cherie i jest to mój KWC, najładniejszy, najtrwalszy, po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak, tez go uwielbiam :D Boski jest :) Ale Le parfum tez bardzo lubie, wlasnie przez to ze sa mniej popularne i bardziej intensywne od Cherie :)

      Usuń
    2. Nie miałam jeszcze okazji wąchać Le parfum. Muszę sobie zacząć robić listę, bo wchodząc do perfumerii rzadko pamiętam o wszystkim co miałam sobie zamacać. Dzisiaj wąchałam YSL Opium Black - rewelacja!

      Usuń
    3. Daj znac jak uda Ci sie wyniuchac je, ciekawa jestem czy je polubisz, bo z tego co czytalam to fanki Cherie zazwyczaj nie lubia tego zapachu...
      Oj, rozumiem z ta lista, ja tez powinnam, bo jak wchodze do perfumerii to zapominam co chcialam wyprobowac, a po wyprobowaniu paru zapachow, najczesciej moj nos i glowa maja dosyc i zmykam stamtad :)
      Opium Black wyprobuje tez w takim razie, szukam czegos nowego, bo juz pare zapachow mi sie pokonczylo :)

      Usuń
  2. Wąchałam niedawno na lotnisku i bardzo mi się spodobała ta Miss'ka! Wzięłam jednak Miss Dior EDP, na Le Parfum skuszę się następnym razem :)

    Miss Dior Blooming Bouquet jest boska! Kocham ją za zapach, nienawidzę za trwałość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss Dior EDP sa tez boskie :) Koniecznie musisz dokupic Le Parfum zeby siostrzyczki staly razem na toaletce i nie bylo im smutno :D
      Ja tez lubie Blooming Bouquet ale wlasnie przez to ze sa nietrwale nie zdecydowalam sie na zakup.

      Usuń
    2. Oczywiście! Tak zrobię! :D

      Usuń
  3. Ja mam tylko Blooming Bouquet , skusiłam się na nią w tamtym roku i się polubiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubie ten zapach, ale na mnie sie nie trzyma niestety :(

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wprobuj koniecznie jak bedziesz miala okazje :)

      Usuń
  5. jeszcze nie wąchałam tej wersji, czuję się zachęcona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest piękna panienka! Sama mam ochotę na własny flakonik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zgadzam sie :) Uwielbiam i flakon i zapach :)

      Usuń
  7. Znam ten zapach, jest dla mnie trochę za mocny ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dosyc intensywny fakt, ale ja akurat gustuje w takich mocnych zapachach :)

      Usuń
  8. Znam i bardzo lubię :-) To piękny, kobiecy zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna buteleczka :) zapachu nie znam, ale chętnie bym powąchała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bedziesz miala okazje w perfumerii, to powachaj :)

      Usuń
  10. Lubię chyba wszystkie z rodziny ale faktycznie Bouquet jest słabiutki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, bo sam zapach jest boski, ale mega nietrwaly :(

      Usuń
  11. Dla mnie już Miss Cherie była ciężka - wiec pewnie ten zapach nie przypadł by mi do gustu. Nie dla tego ze nie lubię ciężkich, bo lubię ale bardziej piżmowe, szyprowe, oud- nie kwiatowe ;) ale będąc w perfumerii nie omieszkam ich sprawdzić, żeby skonfrontować swoje odczucia z twoja opinią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, rozumiem, ja jestem fanka praktycznie kazdych mocnych perfum :) Hmm, Miss Cherie jest o wiele bardziej kwiatowa niz te perfumki, wiec moze Ci przypadna do gustu :)

      Usuń
  12. Przepiękny, kobiecy zapach :) w poprzednim roku obiecałam sobie, że nie będę zbytnio powiększać perfumeryjnej kolekcji, jednak w tym roku mam już wielkie i konkretne plany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, ja chyba wole miec wiecej zapachow, ale w miejszych flakonach, niz pare zapachow w duzych buteleczkach :) Lubie miec wybor! Mam nadzieje ze podzielisz sie swoimi zapachowymi zakupami na blogu :)

      Usuń
  13. Muszę powąchać wszystkie Miss'ki i na którąś się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie kochana, sadze ze cos dla siebie znajdziesz :)

      Usuń
  14. Piękny zapach!
    Kusisz tą recenzją i tymi ślicznymi zdjęciami! To niesprawiedliwe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi sliczne perfumy zasluguja na sliczne zdjecia :)

      Usuń
  15. ostatnio psikałam sie nimi u przyjaciółki ! :) są mega !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze Ci sie spodobaly rowniez :)

      Usuń
  16. A wiesz, że ja tego zapachu nie znam :/ Muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrob kochana koniecznie, w kazdej perfumerii typu Sephora powinny byc ;)

      Usuń
  17. Mam Cherie i bardzo ją lubię za zapach, za butelkę za trwałość ;-)

    OdpowiedzUsuń