poniedziałek, 2 marca 2015

13. New in Feb/ Zakupki

Postanowilam sie podzielic z Wami co kupilam w lutym. Takie posty beda pojawiac sie co miesiac, moze co dwa i beda dla mnie pewnym rodzajem samo-kontroli, podsumowania co kupilam, czy mi to jest potrzebne, generalnie takie first impression. No i gdy bede miala wszystko w jednym miejscu latwiej mi bedzie ogarnac, co potrzebuje kupic w nastepnych miesiacach.


Zacznijmy od pielegnacji wlosow: 



Nivea, Diamond Volume, Odżywka nadająca blask i objętość do włosów cienkich lub z tendencją do przetłuszczania - Kupilam ta odzywke bo nie bylo Long Repair :P. Generalnie to objetosci nie daje, ale wlosy ladnie sie rozczesuja po niej. Bez szalu, wroce na pewno do Long Repair, a ta sobie odpuszcze.


Garnier Naturalna Pielęgnacja [Ultra Doux], Odżywka nadająca witalność `Siła 5 roślin` - Tak, dobrze widzicie kolejna odzywka :P Mam dosyc dlugie wlosy, wiec odzywki schodza u mnie szybko. Ta odzywka jest swietna, ladnie nawliza wlosy, pieknie pachnie zielona herbata/cytrusowo i zapach utrzymuje sie dlugo na wlosach! O wiele lepsza od tej z Nivea, na pewno ja zakupie ponownie.

Pervoe Reshenie, Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów drożdżowa na pobudzenie wzrostu - Moje pierwsze spotkanie z rosyjskimi kosmetykami, kupilam ja zachecona naturalnym skladem, dobrymi opiniami no i oczywiscie cena :P Na razie uzylam jej jeden raz, wiec ciezko cos powiedziec, ale ladnie nawliza wlosy i pieknie pachnie (nie drozdzami :P )

Olej kokosowy zimnotłoczony Extra-Virgin Ol'Vita - Uwielbiam olej kokosowy (co widac po niezlym zuzyciu w niecale 3 tygodnie). Uzywam na wlosy, do demakijazu, do masazu twarzy, swietnie tez nadaje sie do mycia pedzli :P



Pielegnacja twarzy/okolic oczu:






Make Me Bio, Garden Roses (Nawilżający krem do skóry suchej i wrażliwej) - staram sie przerzucic na naturalne kosmetyki i zachecona dobrymi opiniami w blogosferze, skusilam sie na krem polskiej marki Make Me Bio. Kremik ma bardzo przyjemna konsytencje, szybko sie wchlania, bosko pachnie rozami. Musze go troche dluzej potestowac, ale na razie jestem bardzo zadowolona. Drugi kremik, Anti-Aging powedruje do mojej mamy :)


Rossmann, Alterra, Augencreme Anti - Age Orchidee (Krem pod oczy przeciwzmarszczkowy `Orchidea`) - niestety Make Me Bio nie ma w swojej ofercie kremow pod oczy, wiec musialam kupic cos innego. Chcialam cos naturalnego i wybor padl na ten krem z Rossmanna. Jesli chodzi o moja okolice oczu to pogodzilam sie juz z tym jak ona wyglada i ze zaden krem jej raczej nie pomoze, wiec nie oczekuje cudow od tego kremiku. Na razie moge powiedziec ze dobrze nawliza okolice oczu.


Nivea, Sensitive, Płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej - W ogole mi sie nie sprawdza, slabo zmywa makijaz oka i przez to ze kiepsko zmywa, to zuzylam go juz polowe! Oficjalnie koncze testowanie drogeryjnych miceli, bo ZADEN ale to zaden nie zmywa mi makijazu calkowicie i tak czy siak musze uzywac dodatkowych produktow.


Yves Rocher, Wygładzające mleczko do demakijażu dzień & noc - Jako ze wyzej opisany micel mi sie nie sprawdzil, postanowilam kupic mleczko. Jestem bardzo zadowolona, swietnie radzi sobie z makijazem, nie podraznia oczu.


Kolorowka:




Missha, M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++ - Moj pierwszy azjatycki krem BB. Wiedzialam ze chce ktorys z Misshy, zastanawialam sie nad  M Signature Real Complete BB Cream , ale sklad z 50 kompleksami roslinnymi troche mnie przytloczyl i zdecydowalam sie na Perfect Cover. Na razie jestem zachwycona i raczej nie powroce do zachodnich BB, no moze ew. dam szanse bebikowi z Dior.

Guerlain Attrape-Coeur (501) Eyeshadow Palette - Hmm, generalnie nie byl to planowany zakup, nadazyla sie okazja zeby kupic te cienie po dobrej cenie, a nie mialam jeszcze cieni z Guerlain, wiec nie zastanawialam sie dwa razy. Podoba mi sie zestawienie kolorystyczne, na razie mialam je na sobie raz i bardzo ladnie podbijaja zielony kolor oczu, pigmentacja jest ok.

Christian Dior, Diorskin Nude, Luminous Rose Loose Powder - ten puder chodzil juz za mna od dawna, a jako ze zostaje wycofywany i na jego miejsce wchodzi Diorskin Nude Air Loose Powder to zakupilam go w tym miesiacu. Tak tak, dobrze widzicie jest rozowy :P Ale tak naprawde daje transparenty look, nie robi swinki na twarzy. 


To by byl koniec :) Zrobilam tez zakupy w sklepie internetowym Mango, wkorzystujac calkiem niezle przeceny jakie sa jeszcze u nich. Nie chcialam bym Was zanudzic, jako ze ten post mial byc krotki, wiec moze nie bede pokazywac co tam nabylam. 



32 komentarze:

  1. Wiadomo, że moje oczy najbardziej zawiesiły się na zdjęciu z kolorówką. To było przecież do przwidzenia! ;)
    Piękne te cienie! Wiesz, że nie mam żadnych cieni Guerlain! Aż sama się dziwię jak do tego mogło dojść! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wlasnie tez nigdy nie mialam i jakos zawsze mi cienie 'ginely' na stoisku Guerlain, jakos inne rzeczy przykuwaly moja uwage :D Same naprawde fajne, jak bedziesz miala okazje to je obadaj :D

      Usuń
    2. Mi jakoś w ogóle od jakiegoś czasu cały Guerlain 'ginie' jak jestem w perfumerii. Lecę zawsze najpierw do Chanel, Dior i Sisley! Choć znam prawie na pamięć ich ofertę, to i tak mogę oglądać i macać godzinami :D

      Usuń
    3. Ja tez, ja tez :D Zdecydowanie najlepsze firmy, Diorem i Chanelem sie zawsze zachwycalam, Sisleyem od niedawna :) Natomiast niektore stoiska np. Lancome czy Estee Lauder (oprocz niektorych rzeczy z pielegnacji) omijam jakos i nie teskno mi do nich :P

      Usuń
    4. Mam dokładnie tak samo! Lancome to w ogóle jakoś nie lubię, nawet więc nie patrzę w ich stronę! ;) Estee lubię, ale tam się dzieje dużo mniej jak w Chanel czy Dior i jest jakoś tak mniej kolorowo :D

      Usuń
  2. Piękne zakupy, wszystkie :) Chyba najbardziej mnie interesuje jednak ten krem BB z Misshy, miałam go ale w odcieniu 13, który był dla mnie za jasny. Czy możesz mi powiedzieć, jakie tony ma ten 21, który Ty masz? Czy on ma w sobie choć trochę żółtości? Czy raczej jest taki szarawy, jak większość bb kremów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, 21 jest wlasnie taki szarawy z rozowymi podtonami... Pewnie zrobie recenzje i wrzuce swatche ale na teraz moge ci powiedziec ze ja jestem cos pomiedzy NW10 a 15 w MAC i dla mnie ten odcien jest idealny.
      Odcien 23 ma zolte podtony, ale on jest dosyc ciemnawy, chyba za ciemny bylyby dla Ciebie...

      Usuń
  3. Make Me Bio Garden Roses to moje odkrycie! Jestem bardzo zadowolona z efektu. Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Make Me Bio Garden Roses to moje odkrycie! Jestem bardzo zadowolona z efektu. Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo przyjemny kremik :) Wpadne na pewno :)

      Usuń
  5. Mam kremik Make Me Bio i bardzo jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sadze ze powinnas byc zadowolona, bo z tego co czytalam na blogach to zbiera same dobre recenzje :D

      Usuń
  6. Maskę Babci Agafii często kupuję i u mnie się sprawdza. No z cieniami zaszalałaś, piękne kolory :) Ciekawa jestem jak Missha się u Ciebie sprawdzi, kiedyś miałam próbkę ale kolor dla mnie niestety za ciemny. Obecnie mój ulubiony BB krem to Dr.G GOWOONSESANG - Brightening Balm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo slyszalam tez o BB od Dr G, na pewno go kiedys przetesuje, bo zaintersowalam sie oferta azjatyckich marek :)

      Usuń
    2. Mają fajne produkty tylko u mnie prawie wszystkie, które miałam sa zbyt ciemne, dlatego obecnie już nie szukam.

      Usuń
  7. Missha jest świetna. Zwłaszcza latem. Nie tylko wygląda, ale jeszcze chroni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, SPF ma wysoki, ciekawa jestem jak u mnie sie sprawdzi w lato!

      Usuń
    2. Ja całe poprzednie lato używałam azjatyckich kremów BB i byłam bardzo zadowolona. Tym bardziej ,że jak już wiesz mam problem z przebarwieniami, a nic nowego nie przybyło więc kosmetyk działa.

      Usuń
  8. Make me bio brzmi bardzo interesująco - chętnie przeczytam twoją recenzję, jak go trochę poużywasz :-)
    W ogóle świetne zakupy, szkoda tylko, że micel Nivea się nie sprawdził. Ja ze swojej strony mogę polecić Bioderme, ale podobno też micel Garnier jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno recenzja bedzie :) Tak Bioderme kiedys miala i to chyba jedyny micel ktory mi sie sprawdzil :D

      Usuń
  9. Fajne zakupy :) Odżywkę Nivea miałam i była bardzo dobra. Faktycznie zwiększała objętość i nabłyszczała włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie niestety nie daje objetosci, a szkoda :) Long Repair sie lepiej u mnie sprawdzal :)

      Usuń
  10. jestem ciekawa tej odzywki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolorki paletki Guerlain!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą rosyjską maskę ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz drugi raz ja uzylam i jest bardzo fajna, fakt :)

      Usuń
  13. Bardzo miałam chęć na kremik make me bio tylko zapach róży by mi przeszkadzał na twarzy niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, no tak, jak by Cie mial podrazniac, to faktycznie lepiej unikac :)

      Usuń
  14. Świetne zakupy, najbardziej zainteresował mnie puder Dior, zawsze zastanawiałam się jak jego kolor ma się do odcienia cery, ponieważ na przykład moja jest żółtawa. Nie miałam reż pojęcia że jest wycofywany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie sadze ze wiekszosc Douglasow go jeszcze ma, ale niestety juz w ofercie online go nie maja, maja nowe sypane pudry i widzialam ze jest tez kolor rozowy, wiec sadze ze to jest b. podobny produkt.
      Wydaje mi sie ze on bedzie pasowal do odcieni cieplych i zimnych skory, jako ze nie daje rozowego odcienia na skorze, a wlasnie taki transparenty look :)

      Usuń