wtorek, 10 marca 2015

16. Dior Addict Gloss nr 267

Witajcie dziewczyny,

Powiem Wam szczerze ze blyszczyki to jeden z niewielu elementow makijazu, ktore mnie nie kreca. Nie przepadam za nimi bo: zazwyczaj kleja sie do wszystkiego, maja nachalne drobinki, swieca sie tandetnie, no i schodza z moich ustow w blyskawicznym tempie... Jednym zdaniem: ja zazwyczaj rujnuje sie na pomadki, bo o wiele bardziej pasuje mi ich dlugotrwalosc i efekt jaki mozna nimi uzyskac.

Dior Addict Gloss w odcieniu Nuit De Juin jest to jedyny blyszczk w mojej kolekcji. Nie kupilam go sama, a dostalam w prezencie. Czyzby Addict Gloss przekonal mnie do uzywania blyszczykow? Czytajcie dalej zeby sie dowiedziec :)






Dior Addict Gloss jest dostepny w az 26 odcieniach.
Ze strony producenta mozemy sie dowiedziec:  'Jego magiczna formuła nadaje ustom nieznany dotąd lustrzany połysk i niezrównany komfort. Jego sekret to Mirror Shine Complex: polaryzowane kryształowe mikrokuleczki idealnie odbijają światło odtwarzając idealne lustrzane odbicie. Żelowa formuła pielęgnacyjna, wzbogacona w sfery kwasu hialuronowego, wypełnia i nawilża usta dla wzmożonego efektu objętości. ' (zrodlo: sephora.pl)





Na pierwszy rzut oka rzuca sie piekne opakowanie. Ja osobscie jestem fanka opakowan produktow firmy Dior. Gdy konczy mi sie jakis produkt Diora, to az szkoda mi go wyrzucac :P
Szczerze mowiac to uwazam ze jest to jedno z ladniejszych opakowan produktu do ust jakie sa obecnie na rynku.





Jesli chodzi o aplikacje: produkt ladnie sie rozprowadza, aplikator nie za duzy, nie za maly, nie ma zadnych drobinek ktorych jak wspominalam nie cierpie. Co wazne, blyszczyku 'nie czuc' na ustach.

Odcien ktory ja mam, Nuit De Juin daje bardzo delikatny neutralny efekt, dodaje odrobine rozowego koloru ustom i zostawia tafle polysku.

Swatch na rece i jak wyglada na ustach:










Ogolnie to podoba mi sie jak wyglada na ustach. Jak na moj gust moglby troszke mniej sie swiecic, ale z drugiej strony to gdyby swiecil sie mniej to raczej klasyfikowalby sie do kategorii balsamow do ust, a nie blyszczykow.

Jak wspominalam wczesniej: ogromny plus za to ze nie czuc go na ustach, nie ma zadnego chemicznego smaku i ze nie przykleja sie do wlosow, w przeciwienstwie do wielu innych blyszczykow do ust innych firm (TAK, blyszczyki NARS mowie o was!) 

Jesli chodzi o trwalosc: to jak kazdy blyszczyk schodzi szybciej w porownaniu do pomadek, u mnie trzyma sie kolo 1 do 2 godzin. Gdybym nie pila czegos non-stop, to pewnie trzymalby sie do 3-4 godzin.




Zgodnie z obietnica producenta, Addict Gloss bardzo ladnie nawliza usta i pielegnuje je. Nie uwazam jednak ze powieksza usta, moze minimalnie, nie jest to jednak efekt o ktorym mowi producent. Zdecydowanie jesli szukacie produktu do powiekszenia ust, to popatrzylabym na Dior Lip Maximizer, a nie na Addict Gloss.

Czy zakupie go ponownie? Hmm, powiem Wam ze nie wiem, bo z jednej strony jestem z niego zadowolona, pielegnuje usta, ladnie wyglada, jednak ja dalej pozostaje po stronie pomadek.
A jest tyle pomadek na rynku ktorych nie wyprobowalam i czekaja na przygarniecie do mojej kolekcji, ze naprawde ciezko powiedziec czy zakupie ponownie.

Znacie Addict Gloss? A moze inne produkty do ust marki Dior sa Waszymi ulubiencami? :)




37 komentarzy:

  1. nie znam, z Diorem to mi zawsze jakoś nie po drodze i co się wybiorę, to i tak innej firmy kupię :)) będę musiała to w końcu nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest - niektore marki po prostu nas nie przyciagaja :) Ja np. nie przepadam za Lancome czy Bobbi Brown i nawet nie zagladam na ich stoiska :P

      Usuń
    2. to w sumie jak ja :) z BB mam tylko pink quartz paletkę Shimmer Bricks

      Usuń
    3. Widzialam ja na blogach, sliczna jest :)

      Usuń
    4. Nie znoszę Lancoooomeeeee! :D

      Usuń
    5. Ja lubie ich perfumy (niektore) ale kolorowka w ogole do mnie nie przemawia :)

      Usuń
  2. Piekny odcień! Lubię takie delikutasne :)
    Z naustnych produktów Dior, moje must have to Lip Glow i Lip Maximizer! Oba kocham szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lip Maximizerka nie mam, ale sie na niego czaje, bo wszyscy go polecaja :P

      Usuń
    2. Jeśli delikatne mrowienie i takie jakby pompowanie ust Ci nie będzie przeszkadzać, to kup koniecznie! Ja go uwielbiam. Mam dwa - jeden ze stałej oferty i drugi z zeszłorocznej wiosny - oba kocham! :)

      Usuń
  3. Ja generalnie tez nie lubię blyszczyków, choć ostatnio polubiłam Clarins i Catrice;)
    A Diora lubię więc tez pewnie by mi pasował, ja chce lip maximizer:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, czytalam u Ciebie :) Ja tez chce maximizer :D

      Usuń
  4. Ładny efekt daje. Ja generalnie kocham błyszczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wlasnie nie szaleje za blyszczykami, ale ten daje rade :)

      Usuń
  5. Ja mam z Diora 2 takie błyszczole i Lip Maximizer, którego nie cierpię za efekt chłodzenia i mrowienia na ustach, ble... No ale zużyję, bo efekt daje ładny, jednak ponownie na pewno nie kupię. Z kolei te dwa błyszczyki to niby fajne, niby ok, jeden już mi się kończy i tak sobie myślę, że całe szczęście, że się kończy, używam go rzadko, lubię efekt, jaki daje na ustach, ale wolę pomadki, bo zostają na ustach na dłużej i się nic nie klei do nich, więc zostanę przy kupowaniu pomadek :)
    Jedyne błyszczyki, które mam wrażenie, że się nie kleją to z Guerlain i z Urban Decay, chociaż te drugie brzydko pachną jak dla mnie niestety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, jesli chodzi o blyszczyki vs pomadki to zdecydowanie wybiore pomadki... A tyle czeka roznych odcieni, wykonczen, limitek jesli chodzi o pomadki, ze blyszczyki troche zostaja w tle :P Ale ten Addict Gloss jest ok. Maxmizera chce kupic bo duzo osob go chwali, ale Ty nie jestes z niego zadowolona do konca?
      Z UD nie mialam NIC do ust, wyobraz to sobie :P Czas chyba nadrobic zaleglosci :D

      Usuń
  6. Mam go, ale w innym odcieniu. Niebawem i u mnie pojawi się recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam jak pisalas ze kupilas go :) Ciekawa jestem Twojej opinii :)

      Usuń
  7. Ogólnie nie lubię błyszczyków, ale wcale bym się nie obraziła, gdybym dostała Diora w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ja bym go sama raczej nie kupila, ale ciesze sie ze go dostalam w prezencie :D

      Usuń
  8. Mam czerwoną szminkę od Dior Addict. Jest świetna, mam ją ponad rok i bardzo często do niej wracam. Bardzo fajna linia kosmetyków. Błyszczyka nie miałam. Jeszcze ... ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej linii akurat nie mam, ale mam jedna Dior Rouge i jest bardzo fajna :) Udaly im sie produkty do ust trzeba przyznac :)

      Usuń
  9. Asotyment Diora niestety cały czas znam bardzo słabo, ale o tym błyszczykach naczytałam się wiele pochlebnych opinii. Jak mi się przeje oferta Chanel to rusza w półki Diora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no wlasnie ja dopiero odkrywam Chanel, a Dior znam znacznie lepiej :)

      Usuń
  10. Nie jestem błyszczykowa, ale ta seria bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawde bardzo fajna! Ale Ty kochana chyba na razie nie planujesz nowych zakupow, wnioskujac z Twojego ostatniego posta z zakupami? :D

      Usuń
    2. Niby nie powinna nie? Ale eh.... cały czas mi kolejne nowości wpadają x.x

      Usuń
    3. Hihi, znam to :P Ciezko sobie kompletnie zabronic kupowania nowosci :P

      Usuń
    4. Wyznaczyłam sobie kieszonkowe. 200zł na miesiąc na kosmetyki, zobaczymy jak mi pójdzie :P

      Usuń
    5. No, rozsadna kwota, zawsze cos wpadnie, ale bez zbytniego uszczuplenia portfela :)

      Usuń
  11. Bardzo delikatny kolorek, ja jakbym już miała kupić Diora to wybrałabym coś bardziej wyrazistego, ale prezentów niespodzianek się nie wybiera z reguły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ja tez preferuje zazwyczaj mocne odcienie jesli chodzi o pomadki, ale blyszczyki wole takie delikatniejsze :)

      Usuń
  12. Uwielbiam błyszczyki Dior :) mam kilka i regularnie kupuję :) ładny odcień Kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blyszczyki Dior maja duzo fanek. tak myslalam ze jestes jedna z nich :)

      Usuń