niedziela, 29 marca 2015

26. Givenchy Le Rouge, Rose Dressing

Lubicie matowe pomadki? Ja uwielbiam efekt jaki daja, ale nie przepadam za tym ze wiekszosc z nich przeszusza usta a takze ma dosyc ciezka konsystencje...

Jednak ostatnio calkiem przypadkowo (jako ze dostalam miniaturke tej pomadki) udalo mi sie natrafic na pomadke matowa, ktora nie przesusza ust i ma swietna konsystencje. Jak po tytule mozecie zgadnac, mowa bedzie o pomadce Le Rouge z Givenchy, w odcieniu nr 202, Rose Dressing.








Opis producenta:

'Le Rouge Givenchy to coś więcej niż tradycyjna pomadka… to prawdziwe akcesorium Couture stworzone przez Givenchy. Prawdziwy przedmiot pożądania, który pokrywa usta woalem intensywnego koloru.Formuła bogata w pigmenty tworzy na powierzchni ust zmysłowy film głębokiego koloru i niezwykłe uczucie komfortu. Ultra lekka konsystencja pielęgnuje i subtelnie modeluje usta.'        



           




Kolor jaki ja mam, Rose Dressing, jest to jasny koralowy roz.
W zeszlym tygodniu pokazywalam Wam Crosswires z MAC, ktora ma podobny odcien, ale Rose Dressing jest zdecydowanie mniej intensywna i bardziej rozowa niz Crosswires.

Tak wyglada na ustach:







Aplikacja pomadki jest bezproblemowa, ma delikatny zapach, ktory szybko znika z ust.

Pomadka jest bardzo napigmentowana, nie trzeba jej nakladac bardzo duzo. Pigment idzie w parze z trwaloscia, u mnie utrzymuje sie okolo 5 godzin.

Konsystencja pomadki jest swietna, kremowa. Producent obiecuje 'formule lzejsza od powietrza' i faktycznie, formula jest bardzo leciutka.
Pomadki w ogole nie czuc na ustach, nie wchodzi w zalamania.








Podsumowujac Le Rouge to swietny wybor dla tych, ktorzy cenia matowy efekt, latwosc aplikacji i wysoka pigmentacje.

Marka Givenchy nie jest czesto pokazywana na blogach, nad czym ja osobiscie ubolewam. Wszystko co mam z tej marki, jest naprawde swietnej jakosci.

Gdy skonczy mi sie ta miniaturka, na pewno zakupie pelnowymiarowa wersje, zwlaszcza ze widzialam pare interesujacych odcieni, a na razie nie spotkalam innej pomadki, ktora rownalaby sie z jakoscia Le Rouge.

28 komentarzy:

  1. Pewnie jest droga jak z Givenchy.
    Dla mnie najlepsze są Rouge Edition Velvet z Bourjois i matowe pomadki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, zapomnialam wspomniec ze minusem tej pomadki jest cena... O tych z Brourjois duzo slyszalam, musze w koncu przetestowac jakas, zwlaszcza ze maja pare ladnych odcieni :)

      Usuń
  2. Jaka piękna! Cudo! Kolor rewelacyjny :)
    Niestety Givenchy to dla mnie za wysoka półka na razie, ale może kiedyś :D nawet nie wiedziałam, że mają tam matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie :) Hm, w UK Givenchy jest drogi? Myslalam ze troche tanszy jest niz u nas...

      Usuń
  3. Wlaśnie przez tą ciężkość unikam matowych pomadek, ale ta brzmi jak ideał!
    BTW piękne usta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietna jest, mimo ze kosztuje sporo, to moim zdaniem warto :)

      Usuń
  4. Givenchy nie jest pokazywana na blogach, ponieważ jest droga :):):)
    A pomadka świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ale sporo dziewczyn pokazuje drogie kosmetyki np. z Dior czy Chanel... A Givenchy bardzo malo...

      Usuń
  5. Tak, cena pewnie będzie zaporowa, ale przyznaję, że prezentuje się przepięknie na Twoich ustach. Ja dziś dokupiłam kolejny kolorek Rouge Edition Velvet - uwielbiam je i w dodatku są tanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, slyszalam bardzo duzo dobrego o Rouge Edition Velvet, na pewno kiedys sie skusze na jakas :)

      Usuń
  6. ale masz super usta!!! zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co ładniejsze usta czy pomadka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, pomadka, usta sa zwyczajne zupelnie, nic specjalnego :P

      Usuń
  8. Wolę matowe pomadki, a nie znoszę tych z widocznymi drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, niecierpie tez nadmiernego polysku na ustach :(

      Usuń
  9. Ten odcień jest przepiękny! Z Givenchy ogromnie przypadły mi do gustu ich podkłady, a produktów do ust niestety nie miałam jeszcze okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszalam ze podklady tez maja niezle :) Ja od siebie moge dodac ze maja swietne pudry i roze :)

      Usuń
  10. Uwielbiam mat na ustach, a ta pomadka wygląda cudownie. Masz prześliczne usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi slyszec ze jest wiecej osob lubiacych matowe wykonczenie na ustach :) Dziekuje :)

      Usuń
  11. Piękny odcień...kocham maty !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale Ty masz pełne usta! Cudo. Dla mnie chyba trochę zbyt mocny kolor, niemniej ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poczatku tez myslalam ze bedzie troche za mocny, ale ja czesto rozcieram ja ustach, co tworzy subtelny efekt :)

      Usuń
  13. Przepiękna! A Ty masz boskie, soczyste usta! Nie mogę się napatrzeć! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne usta. Ile Ty masz lat dziewczyno? Chyba z 17? :)
    Givenchy to bardzo dobra marka. Rzadko jest na blogach ale możemy to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, myslisz ze mam 17 lat? Wiekszosc osob daje mi kolo 19-20. A mam 23 :)

      Usuń