sobota, 28 marca 2015

25. Przepisy Babci Agafii: Maska do włosów drożdżowa na pobudzenie wzrostu

W swoich zakupach z lutego, pokazywalam Wam ze kupilam drozdzowa maske rosyjska.
Kupilam ja, zachecona pozytywymi opiniami i na blogach u dziewczyn, jak i na Wizazu. Jest to takze moje pierwsze spotkanie z kosmetykami rosyjskimi, wczesniej nie mialam zbytniej okazji zeby je przetestowac.

Producent obiecuje nam ze maseczka spowoduje porost wlosow, a takze ze wlosy stana sie miekkie i jedwabiste. Sklad maseczki jest naturalny, zero parabenow i tym podobnych.




Zaczne wlasnie od skladu, bo ten jest bardzo fajny i dlatego bardzo chcialam zeby ta maseczka zadzialala u mnie, bo mialabym fajna maske naturalna, do ktorej mozna zawsze wrocic.


Skład: Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid



Mamy tu miedzy innymi: Drożdże piwne, Sok brzozowy, Oman wielki, Mącznice lekarska,
Olej z kiełków pszenicy, Olej z nasion białej porzeczki czy tez Olej z orzeszków cedrowych.


Kolejnym plusem jest zapach maski, pachnie bardzo ladnie, takim ciasteczkiem/ciastem z lukrem. Niestety zapach znika z wlosow w pare minut.



Jesli chodzi o minusy.. Coz przede wszystkim maska u mnie nie wywiazala sie z pierwszej obietnicy producenta dotyczaca porostu wlosow. Trzymalam maske i na skorze glowy, jak i na wlosach, gdybym trzymala ja tylko na wlosach, oczywiscie nie oczekiwalabym Bog wie jakiego porostu. Wiadomo, nie kazdy produkt majacy za zadanie przyspieszyc porost bedzie dzialal na nasze wlosy, ale zawsze ma sie nadzieje ze nowy kosmetyk zadziala na nasze wlosy...

Kolejna rzecz, to kwestia wygladu wlosow... Maska po prostu nic nie robi z moimi wlosami, dla mnie juz nawet niektore odzywki powoduja ze moje wlosy lepiej wygladaja... Na samym poczatku trzymalam maske na krotko, potem poczytalam w internecie i okazuje sie ze najlepsze efekty maska daje, gdy nalozy sie jej duzeee ilosci i trzyma sie na glowie okolo 30 minut. Tez tak ostatnio zrobilam i daje troche lepsze nawilzenie i wygladzenie wlosow, ale dalej nie jest to efekt 'jedwabistych' wlosow o jakim mowi producent.

Kolejna kwestia... Wydajnosc, a raczej jej brak. Jesli nalozymy maski bardzo duzo, jak polecaja dziewczyny na Wizazu, to maska ubywa w bardzo szybkim tempie.


Tak wygladaja wlosy po uzyciu maski:






Podsumowujac, u mnie maska sie srednio sprawdzila, nie moge zrozumiec tak duzej ilosci pozytywnych opinii o niej. Moze dostalam jakis wadliwa sztuke, inaczej nie moge tego wytlumaczyc.


Moje wlosy generalnie nie sa w najlepszej kondycji, wolno rosna i chcialam bardzo zeby ta maska choc troche przyspieszyla ich porost. Jesli macie mi do polecenia jakies sposoby/produkty na porost wlosow, dajcie znac! 




22 komentarze:

  1. Ja miałam kiedyś wcierkę na wypadanie włosów i serum do twarzy. Ponieważ nie zrobiły na mnie powalającego wrażenia już nie próbowałam testować innych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, generalnie jestem zniechecona do tych wszystkich rosyjskich kosmetykow...

      Usuń
    2. Ja aż się boję cokolwiek kupować. A Ines kusi :-)

      Usuń
    3. Hihi, fakt Ines duzo poleca u siebie rosyjskich kosmetykow :) Ja na razie nic nie kupuje, zobaczymy co bedzie pozniej :)

      Usuń
  2. Kochana,Ty masz tak naturalnie pofalowane włosy ? o matko ! cudne ! chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi tak wygladaja po umyciu, ale zeby utrwalic te fale musze najczesciej nosic je na troche w koku, potem uzyc troche lakieru ;)

      Usuń
    2. Też takie miałam jak miałam długie włosy :D

      Usuń
  3. A ja właśnie w większości czytam negatywne opinie na jej temat...
    W każdym bądź razie, na pewno się w nią nie zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ja ostatnio czytalam na blogach negatywne, ale na Wizazu ma b. dobre noty ;)

      Usuń
  4. U mnie rosyjskie produkty do włosów tez nieszczególnie sie sprawdzają... Za to moja siostra zachwycona, ech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzisz, ja nie wiem czy bede jeszcze kupowac jakies rosyjskie kosmetyki... Troche mam uraz :P

      Usuń
  5. o rety, jakie gęęęęęęste! być może maska nie robi na nich wrażenia, ale ja na Twoim miejscu zupełnie bym się tym nie przejmowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi wiesz co, moze i na zdjeciu wygladaja na geste, ale niestety geste nie sa, zwlaszcza przy okolic zakoli, probouje roznych wcierek i olejow, ale srednio mi sie udalo cos zdzialac w tym temacie ;/

      Usuń
  6. Uwielbiam tę maskę za zapach i za działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, widzialam recenzje osob zadowolonych z tej maski, Ty jestes jedna z nich najwidoczniej ;)

      Usuń
  7. nigdy nie mialam nic z tych rosyjskich produktow...
    ja generalnie nigdy sie nie interesowalam specjalnie pielegnacja wlosow - przez bardzo dlugi czas nosilam wlosy sciete na boba, wiec podcinalam raz na dwa miesiace, i tak pozbywalam sie problemu zniszczonych koncowek po prostu
    teraz mnie jednak wzielo na zapuszczanie, i mam wlosy do ramion (no troszke dluzsze, ale wycieniowane), i wypadaloby sie jkos nimi porzadnie zajac, wiec testuje coraz to nowe maski, szampony i odzywki. Moje wlosy jednak zdedydowanie wola silikony niz naturalne skladniki, wiec naprawde nie moge Ci nic polecic fajnego ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa no widzisz, ja uzywam silikonow minimalnie np. w olejku do wlosow na koncowki, ale generalnie to nie uzywam ich duzo bo moje wlosy sa bardzo delikatne i latwo je obciazyc, a silikony lubia wlasnie przeciazac moje wlosy :(

      Usuń
  8. Nie mialam nigdy nic z tej firmy, ale ta maska mnie nie zachęciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ponoc niektore kosmetyki od nich sa godne uwagi, sama nie wiem...

      Usuń
  9. Ale masz skręt, zazdroszczę!
    Co do porostu włosów to nie pomogę, bo mój jest minimalny ;) Na pewno szybciej Ci rosną niż moje, ja ścięłam włosy kilka miesięcy temu i różnica jest w zasadzie minimalna, także załamka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :* Wiesz co, ja bym jeszcze chciala zapuscic ok. 10 cm ale srednio to idzie :/ Musze je dosyc ciezko podcinac bo inaczej sie rozdawajaja :(

      Usuń