niedziela, 22 marca 2015

22. MAC Lipstick, Crosswires

Witajcie,

Na poczatku mojego zaintersowania makijazem lubowalam sie w jasnych odcieniach pomadek, jednak szybko zorientowalam sie ze musze wybierac mocniejsze kolory, ktore ozywia i dodadza zycia mojej cerze.
Pomadka Crosswires z MAC jest wlasnie taka pomadka dodajaca zycia :)

Ten kolor moze nie jest bestsellerem jesli chodzi o pomadki MAC, ale ja bardzo ciesze sie ze go 'odkrylam' ogladajac youtube, a konkretniej Essie Button, ktora wymienila Crosswires jako jeden z jej ulubionych MACowych pomadek.







Odcien Crosswires jest opisany jako 'Czysty, zaróżowiony pomarańcz ' na stronie maccosmetics.pl
Szczerze pomaranczy w tej szmince to ja nie widze. Ja opisalabym Crosswires jako kolor koralowy z dodatkiem rozu i czerwieni. 

Przyznam sie ze nie widzialam takiego odcienia w ofertach innych marek, jest to bardzo niespotykany i ciekawy odcien. 






Pomadka ma wykonczenie 'Cremesheen'. Wykonczenie Cremesheen jest jednym z moich ulubionych wykonczen pomadek z MAC. Pomadki w wykonczeniu Cremesheen charakteryzuja sie dobrym kryciem, kremowa konsystencja. Znika z ust po okolo 2 godzin, wiec trzeba ja aplikowac dosyc czesto w ciagu dnia.



Swatch: 





Kolor dosyc intensywny, dlatego ja rozcieram pomadke zaraz po nalozeniu jej na ustach, zeby uzyskac bardziej 'dzienny' efekt :)





Jak wspominalam, pomadka jest bardzo kremowa i swietnie sie aplikuje. Lubie ja tez za to ze mozna ja 'warstwowo' nakladac i kontrolowac jej intensywnosc.

Minusy? Na pewno jej trwalosc.... 2 godziny to troche malo, a ja nie lubie aplikowac pomadki co chwila, drazni mnie to i czesto zapominam w ogole wziac jej do torebki :P

Kolejny minus to taki ze mimo tej kremowej formuly, pomadka potrafi nieco przesuszyc moje usta.  



Jak Crosswires polubilam za pewno za lekkosc aplikacji, kremowa konsystencje oraz za nietypowy odcien. MAC slynie z takich odcieni, ktorych na prozno szukac w innych markach i wlasnie dlatego lubie pomadki z tej firmy :)


Znacie pomadki z MAC? Jesli macie do polecenia jakis mniej popularny, ale ladny odcien to dajcie znac! :)



                                                                                         


25 komentarzy:

  1. Faktycznie, świetny kolor dla Ciebie :) Jasne pomadki to przy Twoim typie urody słaby wybór a w tym odcieniu naprawdę Ci dobrze.
    Przyznam, że co jakiś czas daję szansę pomadkom MAC, ale poza Girl About Town, która ma świetny kolor, pigmentację i trwałość, żadna mnie nie urzekła. Uważam, że mnóstwo z nich jest zwyczajnie kiepskich, szczególnie te z wykończeniem Lustre. Trwałość bywa często śmieszna a ja nie wydaję +80 zł. na pomadkę po to, żeby po 2 h. SAMA zniknęła mi z ust. Jeśli kredka Astora za jakieś 20 zł. może mi trwać na ustach pół dnia, to od pomadki za 4 razy tyle oczekuję lepszych wyników.
    Natomiast wybór kolorów mają fantastyczny, to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Girl about Town znam, ale dla mnie juz troche za mocna bylaby chyba...
      Wiem, trwaloscia to one nie grzesza, zwlaszcza te z wykoczeniem Lustre :/ Troche wiecej oczekiwalam po Cremesheen, ale to wykonczenie tez szybko schodzi z ust.... Ale duzy plus maja ode mnie te pomadki za kolory :D

      Usuń
  2. Bardzo do Ciebie pasuje:) ja mam tylko delikatna Patisserie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor, ale ja wolę coś jeszcze bardziej w róż wpadającego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie rozne odcienie, rozowe tez lubie :)

      Usuń
  4. Ale piękny kolor! Bardzo ożywia twarz :)
    Ja mam jedną pomadkę z MAC - Plumful i uwielbiam ją :) Nie noszę jej codziennie, bo w pracy i tak mi szybko schodzi bo za dużo gadam i jem, ale chętnie poszukałabym jakiejś jaśniejszej, którą można szybko nałożyć bez lusterka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Plumful, bardzo ladny kolor! Nie jestem w 100% pewna czy mi by pasowal, dlatego nie zakupilam jej :)
      Mi zawsze schodza szybko pomadki z ust w sumie :)

      Usuń
  5. ja nie lubię szminek MAC. miałam kilka i żadna się u mnie nie sprawdziła. teraz mam Plumful, tylko dlatego, że dostałam ją za darmo w ramach akcji back to mac. właśnie najgorsza jest ta trwałość - nawet bez rozmowy, jedzenia i picia Plumful ledwo wytrzymuje na ustach dwie godziny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiekszosc pomadek z MAC nie sa trwale, te z wykonczeniem Matte chyba sa najbardziej 'wytrzymale'. Ale ja prawie ciagle pije cos i jem wiec i tak czy siak musze aplikowac pomadke pare razy dziennie :P

      Usuń
  6. przydał by mi sie taki kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor piękny, u siebie też bym ją widziała , mi jakoś nie do końca po drodze z Macowymi pomadkami, jednie wykończenie Lustre wchodzi w grę , pozostałe mocno przesuszają mi usta :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mowisz, niestety Crosswires tez przesusza usta :(

      Usuń
  8. swietny kolor :) mam sporo pomadek Mac, ale jeszcze Crosswires u mnie nie zagoscila :(
    musze ja wpisac na liste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widzialam Twoje recenzje MACowych cudeniek :) Ja bym raczej sama jej nie znalazla, ale dzieki youtubowi i Essie ja odkrylam :)

      Usuń
  9. taaaak <3 znam pomadki MACa bo naleza do moich ulubionych <3
    pieknie Ci w niej :) naprawde rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesto u Ciebie czytalam recenzje MACowych pomadek, jak jeszcze nie mialam swojego bloga :)
      Dzieki :)

      Usuń
  10. sliczna ta szmineczka. Bardzo naturalna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulalala, miodzio! Bosko w niej wyglądasz! Jakie usta soczyste! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, kocham taki efekt na ustach :D

      Usuń
  12. Ja ostatnio dokonałam zakupu mojej pierwszej Mac w kolorze Ruby Woo i jestem zakochana jednak aplikacja na pewno nie równa sie Twojej. Ruby jest super turbo matowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Ruby Woo, piekny kolor! Wiem ze jest b. matowa, ale mi akurat to by nie przeszkadzalo, bo ja wielbie maty na ustach :D

      Usuń