wtorek, 7 kwietnia 2015

28. Jak wyszczuplic twarz? Tanaka Massage

Hej dziewczyny,

Dzisiaj chce Wam opowiedziec o masazu, ktory swietnie radzi sobie z wyszczupleniem twarzy. Moja twarz jest owalna, ale zawsze byla dosyc okragla w okolicy policzkow, czego nie lubilam, ale nie wiedzialam zbytnio co mozna zrobic zeby wyszczuplic twarz.

Tanaka Face Contouring & Anti-aging Massage zostal wymyslony przez Yukuko Tanaka, japonska makijazystke/beauty expert.
Twierdzi ona ze parominutowy masaz stosowany dziennie przez pare lat, moze zapobiec starzeniu sie skory, zredukowac zmarszczki, zredukowac worki pod oczami/opuchlizne oczu a nawet pozwolic pozbyc nam sie zaskornikow!


Yukuko stosuje ten masaz od wielu lat i twierdzi ze jesli zaczniemy go robic w mlodym wieku mozemy uniknac zmarszczek.


Ja szczerze powiedziawszy zaintersowalam sie tym masazem w celu wyszczuplenia twarzy. Nie wierze zbytnio ze moze zapobiec starzeniu sie, ale o tym bede mogla przekonac sie tylko gdy bede go robic przez nastepne pare lat.


Tutaj wstawiam zdjecie jak wyglada Yukuko, szkoda ze ma zawsze kapleusz i nie mozna zobaczyc czy faktycznie masaz dziala prewencyjnie na zmarszczki na czole :P






Do masazu potrzebujemy krem/olejek do twarzy i pare minut wolnego czasu dziennie.

Masaz sam w sobie jest malo skomplikowany, trzeba pamietac o opowiednim nacisku na twarz i wolnych, dokladnych ruchach dloni. Po parokrotnym wykonaniu masazu mozna nauczyc sie go na pamiec i nie trzeba juz sledzic tutoriala z masazem ktory jest dostepny na youtube.







Jakie efekty ja (i nie tylko ja) zauwazylam? Przede wszystkim ten masaz naprawde spodowowal dosyc mocne wyszczuplenie sie mojej buzi. Pare osob zapytalo mnie sie czy nie schudlam, bo moja twarz wyglada wyjatkowo szczuplo. 

Na pewno tez bylam zaskoczona ze masaz bardzo szybko zadzialal na mnie... Juz w 2 tygodnie widzialam pierwsze rezultaty. 

Zaluje bardzo ze nie zrobilam sobie zdjec 'przed' i 'po', wiec musicie wierzyc mi na slowo :)

Jesli chodzi o inne obiecane efekty: wiadomo jesli chodzi o powstawanie zmarszczek, opadanie skory, dopiero za pare lat bede mogla powiedziec czy ten masaz faktycznie cos zrobil w tym temacie.

Troche bylam rozczarowana ze masaz nie zmniejszyl mi porow, ale efekt wyszczuplenia buzi rekomensuje mi to :)

Znacie Masaz Tanaki? Dajcie znac, jesli znacie inne techniki masazu twarzy, ktore radza sobie z opuchlizna twarzy!







16 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że nie przykładam wagi do tematu masażu twarzy, nie zgłębiam jego technik, choć oczywistym jest, że byłoby to zbawienne dla mojej skóry. Zdecydowanie moje lenistwo wychodzi przed szereg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jak juz sie zacznie i czlowiekowi wejdzie w nawyk, to nie jest zle :)

      Usuń
  2. Nie potrzebuję wyszczuplenia twarzy, ale ta prewencja w kwestii zmarszczek mnie całkiem interesuje ;) chociaż mnie by się pewnie nie chciało wykonywać tego masażu haha ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tez tak myslalam, ale jak zobaczylam pierwsze efekty dosyc szybko (jesli chodzi o wyszczuplenie) to zmienilam zdanie :D

      Usuń
  3. Staram się codziennie poświęcić chwilę czasu na masaż ,zarówno okolic oczu jak i twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja musze wyszczuplic całą reszt ę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, Kochana ten komentarz mnie ubawil! Na pewno nie jest tak zle :*

      Usuń
  5. Super! Na pewno mi się przyda po Świętach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myslalam, ze post bedzie o konturowaniu :):):)

    wstyd sie przyznac, ale zapominam o masazu twarzy. musze to koniecznie zmienic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no widzisz ;) Uwazam ze warto wlaczyc masaz do pielegnacyjnych nawykow ;)

      Usuń
  7. Mnie co prawda nie potrzeba wyszczuplenia twarzy jednak codziennie przeprowadzam masaż co by specyfiki które nakładam lepiej się wchłonęły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tez dobry patent :) Kochana, gdzie Ty sie podziewasz? Wrocisz do pisania bloga? :)

      Usuń
  8. Znam masaż Tanaka i od czasu do czasu funduję sobie takie serie. Bardzo pozytywnie na twarzy wpływa również Face Yoga Method. Jeśli nie znasz poszukaj na YT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robilam pojedyncze cwiczenia z yogi twarzy, ale tego programu chyba nie robilam, zobacze na YT :)

      Usuń