środa, 8 kwietnia 2015

29. Essence Lipliner nr. 07 Cute Pink

Jak mozecie juz zauwazyc zazwyczaj wybieram kosmetyki kolorowe z oferty marek selektywnych. Jednak od czasu do czasu, zdaza mi sie 'zdradzic' drogie kosmetyki z tymi z drogerii :)

Essence Lipliner trafila do mnie, gdy robilam zamowienie z Douglas i brakowalo mi pare zlotych do darmowej przesylki. Dlugo nie myslac wybralam jedna konturowke z Essence, nie wiedzac zbytnio czy ma dobre recenzje czy nie.




Konturowki z Essence sa dostepne w paru odcieniach. Ja mam odcien nr 07, Cute Pink. Ladny, dosyc ciemny odcien rozu. 

Liner z Essence ma bardzo fajna formule, jest dosyc miekki i latwo sunie po ustach, nadajac im kolor.

Ogromny plus za to ze nie lamie sie podczas temperowania jej, czego ja nie znosze u kredek do ust, jak i do tych do brwi/oczu.




Jak widzicie ja bardzo czesto stosuje ta konturowke na cale usta. Konturowka nie wysusza ust jakos bardzo i ja bardzo lubie efekt jaki daje na ustach.

Jesli chodzi o jej dlugotrwalosc to niestety mogloby byc lepiej. Konturowka utrzymuje sie kolo 2-3 godzin.




Mimo niezbyt impnujacej trwalosci, uwazam ze Lipliner jest bardzo fajnym produktem do ust. Szkoda ze nie ma wiecej odcieni, jesli np. szukacie jakies konturowki do konkretnej pomadki, to mozecie miec problem z doborem odcienia.

Teraz patrze na stronie Douglas i widze ze nie ma ich w ofercie, nie jestem pewna ktore drogerie maja kolorowke Essence, ale tak czy siak jest to wydatek maly bo Lipliner kosztuje kolo 5 zl i otrzymujemy 1gr produktu.




29 komentarzy:

  1. Przyznam, że nigdy nie miałam konturówki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dlugo nie mialam, bo jakos nie do konca podobal mi sie efekt obrysowanych ust, ale podoba mi sie uzywanie konturowki jako pomadki na cale usta ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam te konturówki. Biją na rysik wszystkie inne, które do tej pory używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie jak kupilam ta konturowke, to potem duzoo dziewczyn na YT ja polecalo ze jest swietna ;)

      Usuń
    2. Ja ją już w styczniu opisywałam, tylko ,że kolor 06 Satin Mauve.

      Usuń
    3. O widzisz, umknela mi jej recenzja u Ciebie! 06 tez mi sie bardzooo podoba i na pewno ja przygarne :D Jakby jeszcze Essence pare innych odcieni wypuscilo, to w ogole byloby super :D

      Usuń
    4. Aj Kochana, u mnie bardzo trudno dopaść te dostępne kolory, a co by było jak by jeszcze ofertę poszerzyli :-P Przeciętnie w szafach Essence są po 2-3 kolory :-(

      Usuń
    5. O, to lipa, szkoda tez ze w Douglas online ich nie ma, bo jak zamawialam ja to pamietam mieli chyba 6 odcieni dostepnych...

      Usuń
  3. Uwielbiam te konturówki z Essence. Mam kilka kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, szkoda ze nie maja oni wiecej dostepnych odcieni :(

      Usuń
  4. Wygląda świetnie! Przyznam nieśmiało, że ja nigdy nie miałam konturówki do ust.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dlugooo nie mialam, uwazalam ze raczej nie bede z niej uzywac, ale jednak powiem Ci ze przydaje sie :) Jak nie jestes przekonana mozesz sprobowac wlasnie tych z Essence, bo nie musisz inwestowac w nie duzej ilosci gotowki :)

      Usuń
  5. Jaki śliczny odcień! Pomimo, że zakup był nieplanowany, to według mnie jak najbardziej udany! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie jestem z niej zadowolona :)

      Usuń
  6. mam ta konturowke w trzech kolorach, w tym wlasnie ta Cute Pink, ktora jest moja ulubiona :)
    bardzo fajne sa :) ale mam tez bezbarwna z tej serii, no i niestety nie sprawdza sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ja tej bezbarwnej nie widzialam jak zamawialam ja z Douglasa, ale chyba to i dobrze ;)

      Usuń
  7. będę musiała się im bliżej przyjrzeć , a Ty Kochana tak solo ją na ustach całych nosisz czy choć jakimś błyszczydłem pomalujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli mam wysuszone usta, to nakladam wtedy jakis balsamik/pomadke nawilzajaca, ale czasami nakladam na suche usta ;)

      Usuń
    2. u mnie chyba by to nie przeszło :p wiesz jakie mam chimeryczne usta i muszę je szczególnie pielęgnować, nieraz chciałam położyć jakąś konturówkę na całe usta aby przedłużyć trwałość pomadki ale zawsze źle się to kończyło :)

      Usuń
    3. Wiem, pamietam jak pisalas ze w pomadki MAC sie mocno nawet wysuszaja, u mnie one nic zlego mi nie robia ;)
      Te z Essence sa miekkie dosyc, takie kremowe, wiec moze bys mogla z nimi pokombinowac, ale wiesz jak to jest ;) Trzeba na sobie przetestowac ;)

      Usuń
    4. no , mimo tego ,że kolory Mac mi się bardzo podobają , nie mogę ich używać , jedynie wykończenie Lustre wchodzi w grę :) ale zdecydowanie bardziej wolę formułę balsamikową :) kupię na pewno któryś kolor tej konturówki , Agniecha też mi je kiedyś polecała, więc jak nie na całe usta to będę miała do konturu :)

      Usuń
    5. Tak, tak Agus tez nalezy do fanek tych konturowek :) Pewnie, bedziesz mogla je uzywac do konturu jak cos ;)

      Usuń
    6. :) wybitnie drogie nie są więc spróbuję na pewno :)

      Usuń
  8. ja kupiłam z avonu i żałuje ze tak późno efekt jest super i o wiele lepszy niz [po szmince taki macik cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialam kredeczek z Avon, ale super ze u Ciebie sie sprawdza. Tez bardzo lubie matowy efekt na ustach :)

      Usuń
  9. Myślałam o jakiejś kredce, ale sama nie wiem czy bym ją nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak kiedys myslalam ;) Zawsze mozesz zainwestowac w jakas tansza zeby sie przekonac ;)

      Usuń