niedziela, 19 kwietnia 2015

Post dla bledziochow: Kremy BB, porownanie odcieni, swatches

Jako ze wpadlo mi ostatnio probek kremow BB (Agnieszko, jeszcze raz bardzo Ci dziekuje :*) a i pare osob prosilo mnie o ten wpis, dzisiaj przychodze do Was ze swatchami kremow BB/CC, ktore mam i ktore pasuja bladym karnacjom.


Azjatyckim kremom BB zaczelam przygladac sie glownie dlatego, ze w ofercie zachodnich marek czesto nie bylo dla mnie odpowiedniego odcienia. Najlepszym przykladem jest krem BB z Estee Lauder, ktory mam w najjasniejszym odcieniu 'Light'. Kupilam go poniewaz konsultantka EL zapewniala mnie ze 'dopasuje' sie do mojego koloru skory. Oczywiscie nic takiego nie ma miejsca i niestety moge go nosic tylko w lato, gdy jestem opalona, lub musze go mieszac z jasniejszymi odcieniami innych kremow BB.

Oto i swatche, nietrudno zobaczyc jaka jest roznica w odcieniach koreanskich kremow BB a tym z Estee Lauder:



Od lewej:
Missha Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++ Odcien: #21
Missha M Signature Real Complete BB Cream SPF25 PA++ Odcien: #21
Missha M Signature Wrinkle Filler BB Cream SPF37 PA++ Odcien: #21
Gowoonsesang BB cream SPF 30 PA++
Tony Moly, Expert Triple BB Cream SPF45, PA +++
Tony Moly, Dear Me Petite Cotton BB Cream SPF30 PA++
Skin79 – Super Plus Beblesh Balm Triple Functions (VIP Gold BB Cream) SPF 25 PA++
Estée Lauder DayWear BB Anti-Oxidant Beauty Benefit Creme SPF 35 Odcien: 01 Light
Estee Lauder, Revitalizing Supreme Global Anti - Aging CC CremeSPF 10
HERA CC (Complete Care) Cream SPF35/ PA++ Odcien: 02 Natural Beige

I tak: mimo ze mam 3 kremy BB z Misshy w odcieniu 21, to jak widzicie nie w kazdym kremie odcien #21 wyglada tak samo... Perfect Cover jest zdecydowanie najbardziej rozowy i ziemisty, a Real Complete i Wrinkle Filler sa zdecydowanie bardziej bezowe.

Jesli chodzi o krem CC z EL, to swatch na dloni wyglada na bialy, ale gdy zostanie nalozony na twarz to robi sie ciemniejszy i ma dosyc cieply podton, wyglada podobnie to kremu CC z Hery.

Tak dla porownania: ja jestem w odcieniu NW15 w MAC. Pasuja mi glownie podklady/kremy BB z rozowym podtonem, ew. lekko zoltawe, acz tylko lekko. Z wyzej wymienionych kremow BB obecnie pasuja mi wszystkie, oprocz kremu BB/CC z EL, te sa zdecydowanie za cieple i za ciemne jak i rowniez krem CC z Hery.


Jesli macie jakies pytania co do poszczegolnych kremow BB/CC, to oczywiscie sluze pomoca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz