środa, 13 maja 2015

Chanel Joues Contraste, Rose Glacier

Witajcie Moi Drodzy,

Dzisiaj recenzja mojego absolutnie ulubionego kosmetyku kolorowego czyli rozu. Dla mnie roz jest absolutnie wskazany, bo nic nie ozywia lepiej jasnej skory, niz wlasnie roz.

Przynam sie Wam, ze od czasu gdy kupilam roz z Sisley, inne roze poszly w odstawke, wiec mimo iz ten roz z Chanel przybyl do mojej kolekcji jakis czas temu, to dopiero teraz zabralam sie za jego recenzje :)



4 gramy rozu sa zapakowane w czarnym, kwadratowym opakowaniu. Uwielbiam te proste i eleganckie opakowania produktow Chanel, zdecydowanie design Chanel jest w moim guscie.



Odcien Rose Glacier zostal wypuszczony na rynek w 2014, poczatkowo mial byc limitowana edycja, ale teraz jest dostepny w stalej ofercie.
Jest to piekny odcien rozu ze zlotym polyskiem. Zazwyczaj wybieram roze w chlodnych podtonach, jednak ku mojemu zaskoczeniu ten cieply odcien rozu idealnie wyglada na mojej cerze. Sadze ze pasowalby wielu typom urody.



Aplikacja rozu jest dziecinnie latwa. Roz nie jest mocno napigmentowany, co ja, jako posiadaczka jasnej cery uwazam za plus, bo szanse zrobienia sobie czerwonych plackow na policzkach sa nikle.
Cudownie rozciera sie, tworzac delikatny rumieniec, ktory na skorze trzyma sie przez caly dzien.

Dodatkowo jego aplikacje umila nam jego piekny rozany zapach, charakterystyczny dla wszystkich rozow Joues Contraste.



Roz na skorze prezentuje sie o wiele mniej intensywnie niz w opakowaniu, delikatnie, ale nienachalnie polyskuja sie jego zlote drobinki. 

Jak wczesniej powiedzialam, dla mnie jego delikatnosc jest zaleta, acz podejrzewam ze na ciemniejszych karnacjach moze byc za slabo widoczny.



Czy Joues Contraste ma jakies wady? Absolutnie nie, uwielbiam ten roz za jego latwosc w aplikacji, piekny odcien, delikatny polysk, piekny rozany zapach i trwalosc.

Roze Chanel naleza do moich ulubiencow wszechczasow i sa stalym gosciem w mojej kolekcji kosmetykow.

Znacie Joues Contraste? Jaki jest Wasz ulubiony odcien tych rozy, czy moze macie ulubiencow z innych marek? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz