niedziela, 3 maja 2015

Giorgio Armani, Rouge d'Armani Sheers nr 500

Witacje Moi Drodzy,

Jak wiecie (albo i nie :)) moje ulubione wykonczenie pomadek jest to wykonczenie matowe badz kremowe. Jednak dzisiaj bedzie o jednym z wyjatkow w mojej kolekcji pomadek: o pomadce nawilzajacej, nadajacej polysk ustom... Pomadce idealnej na sezon wiosna/lato :)


Oferte Giorgio Armani znam dosyc slabo, powiedzmy ze nie jest to marka ktora wywoluje u mnie szybsze bicie serca ;) Ale jednak czytajac recenzje tej pomadki na Makeupalley i patrzac na recenzje na blogach, stwierdzilam jednak ze skusze sie na nia, bo zdecydowanie potrzebowalam nawilzajacej pomadki o lekkiej formule.



Pomadka ma bardzo eleganckie, czarne opakowanie. Pomadka jest zamykana na magnes, co jest bardzo fajnym rozwiazaniem. Dostepna jest w 18 odcieniach, ale szczerze powiedziawszy wybor kolorystyczny nie jest jakis powalajacy. Ja wybralam kolor nr 500, jest to mocny fuksjowy odcien, ktory prezentuje sie tak:



Jak wspominalam Rouge d'Armani Sheers maja wykoczenie przypominajace blyszczyk, jednak daja delikatny, nienachalny polysk. Co jest szczegolnie warte podkreslenia to fakt ze Rouge d'Armani Sheers laczy w sobie nawilzajace wlasciowosci balsamu do ust i intensywnosc pomadki. Czesto bywa ze te nawilzajace pomadki maja niezbyt mocny pigment i na ustach zostawiaja tylko transparetny polysk, ale Rouge d'Armani sa naprawde niezle napigmentowane.

Latwo sie aplikuje, ma niesamowicie maselkowata i lekka formule...

Tak wyglada po 2 godzinach po aplikacji:







Czym ta pomadka mnie 'zaskoczyla' (na plus) to to jak wyglada po paru godzinach. Generalnie jestem przywczajona ze wiekszosc pomadek typu shine/sheer itp schodzi w raczej eskpresowym tempie i trzeba bawic sie w ponowna aplikacje.

Jesli chodzi o Rouge d'Armani Sheers jedyne co znika z naszych ust dosyc szybko to ten efekt nablyszczenia. Pomadka 'barwi' usta, dajac bardzo naturalny efekt, ktory utrzymuje sie ok. 3-4h. Niektore dziewczyny w recenzjach pisaly ze u nich ten Armanek trzyma sie jeszcze dluzej po 6-8 hr... No u mnie pomadki/blyszczyki schodza z ust zawsze szybciej niz reszcie, wiec nie dziwi mnie ze inne dziewczyny oceniaja trwalosc na wieksza.



Wady? Mogloby byc wiecej odcieni no i szkoda ze ten efekt nie utrzymuje sie u mnie jeszcze dluzej, no ale i tak jest nieboo lepiej niz np. w przypadku pomadek MAC z wykonczeniem Lustre.

Jednak uwazam, ze ta pomadka jest naprawde swietna jakosciowo, daje swietne nawilzenie i ladny efekt na ustach... Ta pomadka bedzie swietna szczegolnie na letni sezon, gdzie makijaz ograniczam do minimum ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz