poniedziałek, 18 maja 2015

MAC Lipstick Flamingo & Lovelorn

Dzisiaj chce Wam pokazac dwie pomadki z MAC, obie w wykonczeniu Lustre. Stwierdzilam ze skoro mam 2 pomadki w tym samym wykonczeniu, to warto by je pokazac razem (tym samym nadrabiajac nieco tempo w moich recenzjach pomadek, bo inaczej do emerytury sie nie wyrobie :D)




Wykonczenie Lustre oferuje nam nawlizenie ust, lekko blyszczacy efekt na ustach i srednia pigmentacje... Wg mnie to po prostu MACowy odpowiednik pomadek z innych marek majacych w nazwie Shine/Sheer ;)

Sa zwolennicy jak i fani takiego rozwiazania... Z jednej strony pomadka nie wysusza ust, ale z drugiej strony trwalosc to ona ma kiepska, wiec trzeba ja ponownie aplikowac podczas dnia. Mnie nie przeszkadza potrzeba kolejnej aplikacji, ale wiadomo, sa tacy ktorzy za taka cene wymagaja wiekszej trwalosci.





Kolory jakie ja mam:

Flamingo (u gory) - odcien brzoskwiowego rozu, ma cieply podton. Kolor niespodzianka, bo mimo pomaranczowego wygladu w tubce, na ustach wyglada na bardziej rozowa, o czym mozecie sie przekonac na zdjeciach ponizej. Kolor bardzo ladny, ale mam wrazenie ze najlepiej bedzie sie prezentowal przy opalonych, badz ciemniejszych karnacjach...

Lovelorn (na dole) - moja pierwsza MACowa pomadka, ktora dobrala mi konsultantka. Jest to odcien bardzo bezpiecznego rozu o sredniej intensywnosci z niebieskim podtonem. Wydaje mi sie ze wiekszosc typow urody mogloby spokojnie uzywac tego odcienia. Do codziennego uzytku jest idealna.


Swatche: Lovelorn, Flamingo.




I jak prezentuja sie na ustach... Jako ze wykonczenie Lustre daje srednia pigmentacje, to jak bedzie pomadka wygladala na naszych ustach zalezy od pigmentacji ust.
Dlatego na poczatku zamiescilam zdjecie swoim ust bez pomadki zebyscie mogli porownac jaki odcien te pomadki moga nadac ustom naturalnie jasnym.

Usta bez pomadki/ Flamingo/ Lovelorn:


...



Ja osobiscie uwielbiam pomadki MAC, za ilosc wykonczen, ilosc odcieni i latwosc w aplikacji. No i przyznaje, ze MACowe pomadki wciagaja... Mam ochote na coraz wiecej odcieni i chec na przetestowanie wszystkich wykonczen...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz