wtorek, 26 maja 2015

TAG - Opowiedz nam o swoich pomadkach


W ostatni weekend robilam 'inwentaryzacje' moich pomadek i przypomnialo mi ze mialam zrobic pomadkowy tag, ktorych widzialam u paru z Was.

Bez dlugiego wstepu, zaczynamy!


      



1. Ile pomadek posiadasz?
Az strach liczyc... Mysle ze kolo 20 ;) Dla osoby, ktora rok temu miala 2 pomadki, taka ilosc to jest bardzo duzo i cale szczescie, ze pare pomadek jest na wykonczeniu... Ale generalnie musze zuzyc pare, zanim kupie jakas nowosc.


2. Twoja pierwsza pomadka.
Taka pierwsza w czasach doroslych, to chyba byla Rimmel Lasting Finish, w odcieniu Pink Blush, ktora kupilam 2 lata temu, gdy zaczelam sie intersowac makijazem. Byl to odcien jasnego rozu, w ktorym wygladalam tragicznie :P Niestety wtedy wydawalo mi sie ze takie jasne odcienie rozu beda mi pasowaly... Od tego czasu unikam takich jasnych odcieni.


3. Ulubiony producent pomadki.
1. Guerlain 2. MAC 3. Givenchy. W tej kolejnosci :D
Guerlain za piekne opakowania i swietne formuly pomadek. MAC, za to ze praktycznie kazdy odcien ktory sobie wymysle znajde w ich ofercie. Givenchy za swietna jakosc i lekkosc pomadek matowych.

Z drogeryjnych lubie Bourjois i Rimmel :)




4. Najczęściej noszona pomadka.
Patrzac na zuzycie, nawieksze mam w jednej pomadce z Diora, w odcieniu Pink Songe (ladny odcien stonowanego rozu, idealny na codzien) i Rimmel Lasting Finish w odcieniu Alarm (piekna, klasyczna czerwien, idealny dupe dla Russian Red z MAC :))

Ale to nic zaskakujacego, bo te pomadki mam najdluzej...
Tak naprawde nie mam jakiegos ulubionego odcienia, codziennie na ustach mam cos innego, w zaleznosci od mojego humoru.



5. Ulubione wykończenie pomadek.
MATOWY!!!! Czy ktos jest zaskoczony? :P


6. Ostatnia pomadka jaką kupiłaś.
Jako ze ostatnio ogarnela mnie faza na pomadki z MAC, to wlasnie z salonu MAC jest moja ostatnia pomadka o odcieniu Flamingo, ktora pokazywalam juz na blogu.


7. Ile produktów do ust masz obecnie w swojej torebce?
Zawsze mam 1, jest to zawsze ta pomadka, ktora pomalowalam usta przed wyjsciem.


8. Ulubiona czerwona pomadka.
Generalnie lubie wszystkie czerwone odcienie z niebieskim podtonem np. Ruby Woo, Russian Red z MAC, Alarm z Rimmel itp :)

9. Jak przechowujesz pomadki?
W tym kuferku. Pomadki laskawie 'zgodzily sie' dzielic go z lakierami, ktorych mam 5 na krzyz, bo rzadko maluje pazurki.



10. O zakupie jakiej pomadki teraz myślisz?

Kusza mnie pomadki marek, z ktorych nie mialam zadnych produktow do ust czyli NARS, Burberry i YSL. Choc te ostatnie ostatnio kusza mnie mniej, bo czytalam ostatnio pare niezbyt pochlebnych opini na ich temat.

Jeszcze inna pomadka jaka chce miec w swojej kolekcji to Rouge G de Guerlain, glownie za przepiekne opakowanie <3

zrodlo: guerlain.com



Jesli ktoras z Was ma ochote zrobic ten tag to zapraszam, dajcie mi znac o tym :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz