niedziela, 26 lipca 2015

5 ulubionych perfum na lato :)

Czesc Dziewczyny,

Jak wiecie - kocham perfumy i nie moglo zabraknac moich ulubiencow zapachowych na letnie miesiace :)

Chociaz przyznam sie, ze lato to jest pora, w ktorej perfumy najrzadziej u mnie goszcza... Gdy temperatury siegaja 30 stopni, badz jest bardzo duszno, to umowmy sie, chyba malo osob wtedy mysli wtedy o spryskiwaniu sie perfumami.

Jednak jest pare zapachow, ktore szczegolnie lubie w letnie (i wiosenne) miesiace i postanowilam sie z Wami nimi podzielic.



D&G Anthology L`Imperatrice 3 Dolce&Gabbana for women



Jedne z moich ulubionych zapachow, wiec musialam opisac je jako pierwsze :) Swieza, owocowa kompozycja... Wiem, owocowych perfum mamy na rynku mase, ale te zdecydowanie wyrozniaja sie na tle innych. Perfumiarzom pracujacym dla D&G udalo sie stworzyc soczysta, owocowa kompozycje ktora jest rzeska i pobudza do zycia.
Slodycz owocow jest tu idealnie zbalansowana - kwasne kiwi i cytrusy sa postawione obok slodkiego arbuza.

Kolejnym plusem tych perfum jest to, ze pomimo obecnosci nut owocowych, zapach nie uderza nas synetyczna nuta, ktora niestety czesto gosci w slodkich, owocowych zapachach.

Jednym slowem - musicie te perfumy poznac, chociaz czytalam tez opinie na ich temat, ze pachna jak arbuzowy szampon do wlosow :P Ale ja bede bronila tych perfum bo sa wyjatkowe! :)






Ange Ou Demon Le Secret (2014) Givenchy for women




Kolejna wariacja na temat popularnych perfum Givenchy. 
Dla tych ktorzy znaja oryginalny Ange Ou Demon, jest to jego mniej intensywna wersja zmieszany z nutami cytrusowymi i herbaty. Ja generalnie bardzooo lubie i cenie klasyka Ange Ou Demon, wiec praktycznie kazda jego nastepna odslone 'kupuje w ciemno ;)

Zapach swiezy i nieprzytlaczajacy, idealny na cieple dnie, badz rowniez dla osob, ktore nie lubia intensywnych zapachow generalnie.
Mimo, ze nie jest intensywny, to jego trwalosc jest imponujaca - wyczuwam go do ok. 9 godzin.












CK IN2U for Her Calvin Klein for women





Te perfumy to chyba jedne z najbardziej popularnych perfum CK. IN2U to moze nie jakas wyjatkowo odkrywcze pachnidlo, ale idealne na lato :)
Zapewne wiekszosc z Was kojarzy te perfumy - swiezy energetyczny zapach cytrusowy, ktory po pewnym czasie nabiera lekko kwiatowego posmaku za sprawa orchidei w nutach serca. 

Niewatpliwy plus tych perfum, to ich cena, ktora jest dosyc przystepna :)










Chance Eau Tendre Chanel for women


Moja ulubiona wersja Chance obecnie, wiec nie moglo jej zabraknac. Cytrusy, hiacynt, absolut jasminu i irys tworza swiezy, kwiatowo-cytrusowy zapach... Znowu jak w przypadku perfum D&G,  L`Imperatrice - Eau Tendre rozpoznalabym na kilometr sposrod innych kwiatowo-cytrusowych kompozycji. Te perfumy maja dla mnie to 'cos' - jednoczesnie maja charakter, ale sa delikatne i swieze.


Pomimo dosyc duzej ilosci kwiatow w kompzycji, nie odczuwam zapachu jako meczacego. (choc wiem, ze niektorych Eau Tendre przyprawia o bol glowy...)
Dla mnie jest to zapach idealny na wiosenne i letnie miesiace i nie nudzi mi sie wcale :)












Aqua Allegoria Nerolia Bianca Guerlain for women and men






Zapachy z serii Aqua Allegoria to moje odkrycie w tym roku, bo wczesniej zupelnie nie zwracalam na nie uwage.

Nerolia Blanca to perfumy stworzone przez jednego z moich ulubionych perfumiarzy, Thierry Wassera. Perfumy te sa proba 'rekonstrukcji' zapachu drzewa pomaranczy - mamy tutaj nuty gorzkiej pomaranczy, olejek z liści drzewa pomaranczy oraz lekki kwiatowy akcent w postaci nut neroli.

Z serii Aqua Allegoria polecam rowniez zapachy Mandarine & Basilic oraz najnowszy zapach z tej serii, czyli Teazzurra.





To moje top 5 w tym roku :) A Wy, jakie zapachy nosicie w lecie? ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz