sobota, 6 lutego 2016

Benefit Ultra Plush Lipgloss w odcieniu Kiss you

Witajcie,

Dzisiaj wpis o produkcie do ust nr 93489348 z mojej kolekcji mazidelek, ktory trafil do mnie dzieki Marcie. Gdy zobaczylam u niej ten odcien, bylam bardzo ciekawa jak bedzie u mnie wygladal i ucieszyla mnie informacja, ze wygralam ten blyszczyk podczas rozdania :)

To jest dopiero moj drugi produkt z marki Benefit. Szczerze powiedziawszy, to ja generalnie (jak moglyscie zauwazyc) skupiam swoja uwage na paru markach, a cala reszte omijam, z roznych powodow. Benefit raczej nie byl w kregu moich zaintersowan, acz musze przyznac, ze oba produkty z tej marki bardzo dobrze sie spisuja i jestem mile nimi zaskoczona.




 Blyszczyk jest zapakowany w tubke, a jest to moja ulubiona forma opakowan (nie tylko blyszczykow, ale tez np. kremow pod oczy i korektorow :)), wiec tutaj zdecydowanie blyszczyk ma u mnie plusa. Opakowanie zawiera 15 ml produktu.



 Co zasluguje na wyroznienie, to konsystencja blyszczyku - jest niesamowicie lekka, powiedzialabym, ze przypomina zel. Co za tym idzie aplikacja jest szybka i bezproblemowa. Co wazne - blyszczyk W OGOLE sie nie klei. To jest chyba jego najwieksza zaleta - bo inne blyszczyki, ktore mialam okazje testowac, czy to Smashbox, czy Dior czy NARS kleja sie w mniejszym/wiekszym stopniu.

Odcien Kiss You w tubce prezentuje sie dosyc wyraziscie. Jednak z racji lekkiej pigmentacji, odcien na ustach prezentuje sie o wiele bardziej subtelnie. Na ustach Kiss You wpada w chlodny roz z delikatna iloscia fioletu.  Odcien jest idealny na chlodnych typow urody. 

A! Blyszczyk jest zupelnie bezdrobinkowy i cale szczescie, bo zdecydowanie wole na ustach nie miec zadnych drobinek ;)



Jesli chodzi o trwalosc: z racji, ze blyszczyk ma lekka, zelowata formule, to znika po ok. 2-3 godzinach z ust. Zdecydowanie trwalosc to nie jest jego mocny punkt... Ale jestem w stanie to zaakceptowac, bo jest to typowe dla blyszczykow: te z gesta, kleista formula utrzymuja sie na ustach dlugo, a te lekkie, nieklejace sie, schodza z ust dosyc szybko.  No chyba, ze ktos zna nieklejacy sie blyszczyk, ktory utrzymuje sie 4-5 godzin na ustach, to prosze dac mi znac! :)





 I jak Wam sie podoba Ultra Plush Lipgloss na ustach? Znacie ta serie blyszczykow? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz